Kontakt
Otevírací doba
PO – ÚT – ST – PÁ 9-16 h
Kde nás najdete
Nejčastější dotazy
Vaše objednávka se začne zpracovávat zpravidla po uhrazení zboží. Pokud je zboží skladem a proplacené do 15:00 hodin v pracovní den, předáváme ho tentýž den Zásilkovně. Takže dodání skladového zboží můžete očekávat do 3-4 pracovních dnů.
V případě, že objednáváte zboží, které není skladem (ale je na objednávku), musíme ho pro Vás nejdříve vyrobit. Na termín dodání zboží na objednávku si vymezujeme 7-14 pracovních dní. Je však možné, že objednávku budeme schopni odbavit rychleji a tak Vám váš vysněný produkt doručíme dříve.
Ohledně aktuálního stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat emailem, abyste měli přehled.
Pokud se chcete doptat na konkrétní produkt a jeho termín dodání, nebo budete mít nějaký jiný dotaz ohledně dopravy, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře napravo. Rádi Vám pomůžeme.
Pokud budete potřebovat pomoci s výběrem, neváhejte nám napsat do formuláře napravo od textu, který právě čtete. Rádi Vám poradíme.
Ano, zboží si můžete objednat a uhradit až při převzetí zásilky či u nás na prodejně.
Vlastní výdejní místo máme v tuto chvíli pouze v Hlučíně na adrese Pode Zdí 162/33, 748 01 Hlučín a platba je zde možná hotově, kartou a případně okamžitá QR platba převodem na vyžádání.
V současné době bohužel na Slovensko nezasíláme. Můžete si ale vybrat z více než 6 000 poboček Zásilkovny v rámci ČR.
I přesto, že se snažíme zboží zabalit tak, aby k poškození nedošlo, bohužel se může stát, že během přepravy k poškození dojde. V takovém případě nám prosím co nejdříve zašlete email na info@zveridex.cz i s fotografií poškozeného produktu, abychom dodání mohli reklamovat u dopravce.
Při doručení zkontrolujte, zda obal zásilky nejeví viditelné známky poškození. V případě poškození, zboží od přepravce nepřebírejte, případně ihned s kurýrem dopravní společnosti sepište reklamační protokol.
Neporušené a nepoužité zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 14 dnů ode dne doručení zásilky a to na adresu: Zveridex.cz, Pode Zdí 162/33, 748 01 Hlučín. Při výměně zboží nám prosím dejte dopředu vědět, že máte v plánu zboží vyměnit. Může se stát, že vámi požadované zboží nebude skladem. Do balíčku prosím vložte také kopii faktury.
Napište nám
Sledování zásilky
Pro vyhledání zásilky odeslané skrze Zásilkovnu zadejte své trasovací číslo
Trasovací číslo zásilky spolu s odkazy naleznete v e-mailu.
V případě, že vám e-mail nedorazil
Možnosti dopravy
Podrobnější informace k dopravě
Osobní odběr
je možný na naší pobočce v Hlučíně
platba je možná kartou nebo v hotovosti
Vlastní rozvoz po Hlučíně a okolí do 15 km
nabízíme vlastní dopravu po Hlučíně a okolí do 15 km
čas dodání probíhá na základě domluvy
Rozvoz více než 15 km
jsme schopni Vám zboží dovézt i do vzdálenějších oblastí, v takovém případě nás kontaktujte a domluvíme se
Zásilkovna ČR (Z-point, Z-Box, AlzaBox)
osobní vyzvednutí na výdejních místech Zásilkovny
max. 10 kg
Zásilkovna domů
doručení na Vámi zvolenou adresu v ČR
max. 10 kg
Česká pošta Balík do ruky
doručení na Vámi zvolenou adresu v ČR
možnost doručit větší balíky
Česká pošta Balík na poštu
doručení na Vámi zvolenou pobočku České pošty
možnost doručit větší balíky
Balíkovna (výdejní místa)
osobní vyzvednutí na výdejních místech Balíkovny
max. 15 kg
Balíkovna na adresu
doručení na Vámi zvolenou adresu
max 15 kg
Veškeré ceny uvedené v tabulce jsou orientační. Konečnou cenu uvidíte u posledniho kroku objednávky. Cena se odvíjí dle velikosti a váhy Vaší objednávky.
Možnosti platby
Platební karta
Objednávky je možné uhradit ihned platební kartou online. Službu zajišťujeme pomocí zabezpečené české platební brány Comgate.
Více o společnosti Comgate a.s.
Zásilky odesíláme vždy až po zaplacení objednávky.
Platba je zatím možná pouze v CZK.
Bankovní převod
Objednávky je možné uhradit převodem na bankovní účet.
Jako variabilní symbol vždy uveďte číslo objednávky.
Pro platby v CZK
Název banky – NÁZEV BANKY, Číslo účtu – 1234567890/1234
Vrácení zboží
Neporušené a nepoužité zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 14 dnů ode dne doručení zásilky a to na adresu: zveridex.cz, ADRESA. Při výměně zboží nám prosím dejte dopředu vědět, že máte v plánu zboží vyměnit. Může se stát, že vámi požadované zboží nebude skladem. Do balíčku prosím vložte také kopii faktury.
Pro detailní informace o reklamaci a výměně zboží